måndag 17 augusti 2009

Veckan i bilder

Jag har inte riktigt hunnit med att få in något i bloggen på sistone - tur att min praktikant Nathalie har fyllt ut lite.
Förra veckan packade jag massor av ost som redan har skickats iväg till Smaklustmässan i Stockholm till helgen (21-23 aug i Tantolunden på söder). Jag var in i jordkällaren och hittade dessa blommande ostar.
Mitt i allt detta ostpackande damp två bussar med musikanter från Christiania ner på Skogsnäs och naturligtvis for jag dit på show och jam.
Nu i helgen har jag varit på Selångers marknad och sålt ost. Där jag träffade en massa roliga människor och dessa gigantiska hundar. Fint var det där dom sålde grönsakshackmaskiner.

3 kommentarer:

Kristina Gillström sa...

Hejsan! Vilken schysst jordkällare och vilka ostar! Såg kalas ut med jam från Christiania. Jag missade dig på Selånger annars hade det blivit "smekande getmese" igen:-) Jag var i mi stuga i Kramfors Finnmark.
Ha en god dag! Kristina från Sundsvall

Torparfrun sa...

Stugan var nog bra att vara i också...

Elisabet. sa...

Tänk, så finurligt det är när man får SE med egna ögon vad en pryl kan åstadkomma, ja, jag tänker på dom fint skivade/rivna grönsakerna.

Det blir nåt helt annat.

Skulle man bara ha sett det hela på en bild .., hade man inte alls hajat till så här.