tisdag 8 juni 2010

Sommarmarknader 2010


Här är de marknader jag vet att jag ska åka på i sommar:
12 juni Gäddfestival i Stugun

19-20 juni Hotings marknad

3-4 juli Fjällsjö marknad i Backe

3-4 juli Där älvarna möts - Konst och mathantverkare i Västra Ångermanland har öppet hus hemma

9-11 juli Här finns flera osäkra alternativ

11 juli Skogsnäsdagen

13-14 juli Junsele marknad

16-17 juli Ramsele torgdagar

22-24 juli Öbacka marknad i Härnösand

5-8 aug I Näsåker där det är Urkult

12-15 aug Drakfestival i Sundsvall

20-21 aug Rafnastämman i Ramsele

21-22 aug Matfest i Skadom

27-29 aug Härnösands Citymarknad

Sen börjar skördemarknaderna på hösten.

3 kommentarer:

Bagarbertan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Bagarbertan sa...

VI ses väl på Skulefestivalen den 9 och 10 juli som förra året!

Torparfrun sa...

Beror på, Lantbygdstorget får jag inte vara med på för det är nu med i ett leaderoprojekt där min kommun inte är med. Jag får dock ev. stå där själv för Visfestivalarrangören. Jag hoppas på det för det var ju trevligt sist! /Tove