måndag 11 augusti 2008

Torgdagar under Rafnastämman

UPPDATERING: På lördag 16 aug är jag i Myckelgensjö och säljer på ATV-träfen!

Hejsan, detta är ett litet informationsinlägg om var ni kan hitta mej på marknader och torg framöver. Sommaren har varit så hektisk så jag inte hunnit med detta men nu kommer den aningen lugnare hösten.
Torsdag 14 augusti kl. 10 - 15 samt
Söndag 17 augusti ska jag stå vid Grill 1:an i Ramsele.
Dragspelarna på Rafnastämman brukar ju ha surströmmingsskiva på torsdagen och jag säljer ju både tunnbröd, getmese och vällagrad getost som passar till. Dessutom har jag nu ett litet parti nyslungad honung.

Fredagar i Junsele kan man hitta både grönsaker, tomater, honung, sylt, saft, nypotatis, tunnbröd, hantverk och min getost. Nästa fredag jag tänkte mej dit är fredagen den 22 augusti mellan kl. 10 och 13. Här är lite bilder från senaste fredagen.


Helgen den 29-31 augusti är det citymarknad i Härnösand. Då ska jag stå där!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att många tittat hit och ser var och när du är på plats och säljer dina produkter.
För mig blir det lite vääääl långt att åka och handla;))!

mvh, Anja

Anonym sa...

Hej systeryster! Skulle du inte vara i Sundsvall på marknad på söndag?? Eller har du lärt dig hur man klonar sig..

Anonym sa...

Tack Tove, här kokas det körsbärsaft för fullt. Träden är alldeles röda:-))

Torparfrun sa...

Allrakäraste syster: har du inte läst förr inlägget. Selångers marknad släppte inte in mej.