söndag 9 augusti 2009

Godmorgon, för ett tag sedan




"mmhm..."


applåder var det ju värt

Igår var vi i Silsjönäs på marknad och sålde varor. Jag såg en massa fina hus, fick - på scen - träffa en trollkarl och vår eftermiddag där borta, avslutades med en revy! Trevligt, men när vi kom hem var jag rejält trött. Så trött att jag hade bestämt mig för att "gå och lägga mig tidigt". Jag tror att jag har sagt det hela veckan. Och misslyckats. Varenda gång. Igårkväll kikade jag på "The Pianist" på TV och dessutom satte vi oss till bords för kvällsmat, och det resulterade i roliga historier om barnklassiker. Jag vek mig dubbel av skratt ett tag, och innan jag gick i säng var klockan vid 23-tiden. Det behöver inte vara sent - men för mig som behöver åtminstone 8 h sömn och ställde väckarklockan på Mjölkning:00 - var det lite för sent. Jaja, det var det värt det.

Det kommer publiceras foton från gårdagen senare!
Hej på'n stunn

Inga kommentarer: