torsdag 28 maj 2009

Härnösands marknad i helgen

3 kommentarer:

Caprifool sa...

Säsongen sätter fart ser jag. Lycka till!

systeryster sa...

Jag som är skeptisk till lagrad getost.. jag smakade din nylagrade runda ost och den gillar jag!!(Den som är gjord på långfredan) Kanske har det att göra med graden av lagring? Eller mögelsorten? Eller formen..?? Den har en så fin form och konsistens och så, är liksom tilltalande för ögat oxå!!

billan sa...

Vilka fina ostar du gör!
Jag har fått ett par i morsdagspresent, en lagrad rund och en fyrkantig vällagrad som faktiskt ser mer dö än levande ut :) sonen inhandlade dem på Härnösands marknad i lördags. En jättetrevlig present till en ostoman som jag.
Kul också att du lämnade med pappret om Getgården, tack vare det hittade jag ju hit till dig!
Må så gott!