torsdag 19 juni 2008

Nytt personligt rekord!

Jag har städat ut det sista av julen FÖRE midsommar! Här är bildbeviset:


I julas när jag sökte julgardinerna för att hänga upp dem så hittade jag dem efter mycket sökande - upphängda i fönstret sen förra julen!

Vi har haft en riktigt skön sommardag idag. Hörde igår att SMHI sagt att vi ska ha regniga dagar! Tur att våra vädergudar inte lyssnar på dem! Så här såg det ut i morse när Jack och jag vallat ner getterna till hagen vid älven.


Nu ska jag försöka vara hemma och sälja från gårdsbutiken under midsommarhelgen. Nästa marknad för mej blir Röådagen i Röån förstås den 28 juni.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså:Nu fick jag mig ett gott skratt (vilket förlänger käften, som bekant!)
Brevid ditt rekord verkar glasögon"tricket" som banalt och normalt.
Och Jack då? Vad säger han om sin matte?
Skönt med dina vidder - allt annat verkar som bagateller.

mvh, Anja

Anonym sa...

Haha :)
Vi har en son som fylle rjanuari, därför plockar vi undandet mesta, innan släkten kommer... Ha en fin midsommar.

Anonym sa...

hahaha! slagen med rödrutiga längder. Fin bild med Jack som kollar av en sista gång. Trevlig midsommar då med fart i kommersen;)

Miialainen sa...

hehehe, i fönstret.. jag gissar på att du gått igenom alla lådorna ett par gånger också.. Jag har inte ens kommit upp i nivån av firande så att jag byter gardiner och detta är lite av en avskräckande historia: kanske har jag blivit alldeles för mycket forskare för att klara av sånt där.. ;)