onsdag 12 mars 2008

Marknadssäsong igen


Till helgen ska jag åka på första marknaden efter julmarknaderna. På Åsele vintermarknad ska jag sälja min getost och getmese.
Jag blir jätteglad om ni kommer dit och hälsar på mej, jag ska stå med ryggen mot konsums parkering och tvärs över gatan ligger parken.

För första gången ska jag också sova kvar över marknaden. Tyvärr fick jag inte tag på boende närmare än 2,5 mil från Åsele. Är det någon som har en trevlig vän i Åsele som har en madrass över till mej?

2 kommentarer:

Anonym sa...

skogsfrun hade gärna kommit, älskar getost och missar aldrig dessa stånd. Men avståndet är inte nästgårds precis tyvärr!!

Torparfrun sa...

Det kom många trevliga som jag fick prata med och sälja till ändå. Jag ska försöka fortsätta och rapportera vart jag far på marknader så att ni som har nära kan komma.