tisdag 3 februari 2009

En bra dag att vakna till

Efter veckor av gråväder är det upplyftande att vakna till en sån här dag - även om den var kall.
Ville man vara ute så fick man hitta på något att bli varm av vilket min käre dräng gjorde. Katten däremot föredrog att spana in småfåglarna genom fönstret - jag kan intyga att hans nos blev platt mera än en gång denna dagen. Nu har vi fått ha detta väder i tre dagar i sträck - vilken lycka!
Imorgon far jag och min man till Jokkmokks traditionella vintermarknad - kom och prata med oss om du också far dit!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja dom där valparna kan ni nog inte neka till..;-)Nina

Anonym sa...

Så underbara bilder! Så söööta vovvar!
Bodde vi lite närmare varandra skulle jag nog titta förbi...

mvh, Anja

reneesfotoblogg sa...

Tänk vad det skulle varit roligt att få gå på Jokkmokks marknad. Man ser ju lite på teve ibland. Men avståndet är ju inte sånt att man kvistar upp på några timmar och hem igen samma dag. Vi får nöja oss med glimtar på teven.
mvh R